Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πίσω στα Δελτία Τύπου

Συνάντηση των εταιρικών μελών του σωματείου «Διάζωμα»

Δελτία Τύπου
Ιούνιος 2014
Press release

Στις 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση των εταιρικών μελών του σωματείου «Διάζωμα» στην Ερέτρια όπου η κα Θεοχάρη Ελένη, Γενική Διευθύντρια & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας Βίκος, σε σχετική ομιλία της ανέφερε:

«Καλησπέρα σε όλους. Θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο ομιλητή, τον κ. Γκόνο, πώς με κάποιο τρόπο όλοι συνδεόμαστε μεταξύ μας, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.

Όντως με αφορμή αυτό το συνέδριο, TEDx at Pamvotis με θέμα τη δημιουργικότητα των νέων, που οργανωτής ήταν ο μικρός μου γιος ο Παύλος κι ένας συμμαθητής του, προσεκλήθη ο Σταύρος Μπένος και η ομιλία του είχε θέμα «Ν’ αγαπάς την ευθύνη». Πολύ ωραίο θέμα, από τη ρήση του Καζαντζάκη, όπως είχε προσκληθεί και ο Θεοδόσης Τάσσιος, ο οποίος τελικά μίλησε μέσω skype για τη φιλαλληλία και τον Ιωάννη Βαρβάκη. Μ’ έναν τρόπο κάπως συναντήθηκαν οι δύο.

Θα ήθελα εδώ να κάνω μια διακοπή να δείτε λίγο την πορεία της εταιρείας μας, της ΒΙΚΟΣ, μια μικρή γνωριμία και θα συνεχίσω.

Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση η οποία ιδρύθηκε το 1990 από το σύζυγό μου Πέτρο Σεπετά και από εμένα. Δεν ξεκινήσαμε από ψηλά, είμαστε ψηλά στα βουνά, αλλά ξεκινήσαμε από πολύ χαμηλά και αναπτυχθήκαμε αργά και σταθερά μέσα από αντίξοες συνθήκες και σ’ ένα εχθρικό περιβάλλον νομοθετικά, επενδυτικά, απ’ όλες τις απόψεις.

Μπορέσαμε όμως με συνέπεια, σταθερότητα, με όραμα πάντα και πιστοί στις αρχές μας να φτάσουμε στο νούμερο ένα. Βέβαια τίποτε απ’ όλα αυτά δε θα γινόταν εάν δεν είχαμε συνοδοιπόρους και δε στηριζόμαστε στους ανθρώπους μας, τους ανθρώπους του BIKOY, στους εργαζομένους μας καθώς και στους συνεργάτες μας που μας στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια.

Κάποια στιγμή πριν από 8 χρόνια, διάβασα σ’ ένα άρθρο της «Καθημερινής» κάτι που με συγκλόνισε. Ότι μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 καταστράφηκαν από την ελληνική κυβέρνηση όλες οι βάσεις δεδομένων των εθελοντών που είχαν συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αυτό ήταν κάτι που μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση. Συνέπεσε με την περίοδο που θα ξεκινούσαμε την πρώτη μας διαφημιστική καμπάνια και όντας ήδη στο νούμερο ένα στην αγορά, αποφασίσαμε με το σύζυγό μου, μέσω αυτής της καμπάνιας,  η οποία ήταν ένας μονόδρομος πλέον για μας, να προσφέρουμε και κάτι.

Αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε την ιδέα του εθελοντισμού και πιο συγκεκριμένα την ιδέα της εθελοντικής αιμοδοσίας που ήδη είμαστε κι εγώ και ο σύζυγος δότες οργάνων και μυελού οστών. Φυσικά μέσα από έναν τρόπο έτσι ώστε να μην επηρεάζει και τις πωλήσεις του νερού διότι ήταν όλοι κάθετα ενάντιοι στο να συνδυάσουμε το αίμα με το νερό.

Όμως όλα αυτά τα χρόνια υποστηρίζουμε τον εθελοντισμό,  όχι μόνο από τη διαφημιστική καμπάνια ή από τις συσκευασίες μας ή την υποστήριξη όλων των αιμοδοσιών σε όλη τη χώρα,  αλλά και μέσα από  άλλες μορφές. Γιατί πιστεύουμε ότι δίνοντας, παίρνεις πολύ περισσότερα, και ειδικά σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα πρέπει ν’ αρχίσουμε ν’ αναδεικνύουμε και να υποστηρίζουμε ιδέες και ιδανικά που κάπου στην πορεία είχαμε χάσει και  είχαμε ξεχάσει.

Μέσα σε όλα αυτά λοιπόν γνωρίστηκα και με το Σταύρο Μπένο και αποφασίσαμε να στηρίξουμε την προσπάθεια του «Διαζώματος», ενώ συγχρόνως στηρίζουμε και άλλες προσπάθειες και στον πολιτιστικό τομέα. Εδώ να σας πω ότι φέτος λανσάρουμε την καινούργια σειρά των αναψυκτικών μας που θα είναι τα πρώτα με φυσικό μεταλλικό νερό, ίσως και μοναδικά στον κόσμο.

Δεν ήταν ένα εύκολο εγχείρημα ούτε αυτό, ήταν η φυσική συνέχεια του νερού, να μπούμε στα αναψυκτικά, στα φυσικά αναψυκτικά, προσπαθώντας να επιστρέψουμε στις παραδοσιακές συνταγές των παλιών ελληνικών αναψυκτικών. Οι κριτικές μέχρι τώρα, μας λένε ότι ίσως το καταφέραμε, είναι πολύ θετική η ανταπόκριση  μέχρι στιγμής. Θα τα δοκιμάσετε κι εσείς και θα μας πείτε.

Προσπαθήσαμε να δώσουμε φυσικές γεύσεις με φυσικά υλικά και με τη μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη σε σχέση με τ’ αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Το reassertion design κράτησε δυο χρόνια για να έχουμε ένα πολύ καλό, ποιοτικό αποτέλεσμα. Ήδη είχαμε παραγωγή στο εργοστάσιο στο Καλπάκι private label αναψυκτικών για το LIDL εδώ και 7 χρόνια.

Για μας εταιρική κοινωνική ευθύνη πάντα ήταν το να δίνουμε στον καταναλωτή μας, στον πελάτη μας ένα άψογο ποιοτικά προϊόν με σεβασμό στον πελάτη μας, στο περιβάλλον, αλλά και σε όλους τους συνεργάτες μας καθώς και στους εργαζομένους μας.

Ο άνθρωπος είναι για μας το νούμερο ένα κίνητρο, γι’ αυτόν προσπαθούμε και ονειρευόμαστε και προσφέρουμε και έχουμε πρωτοβουλίες όχι μόνο στην εθελοντική αιμοδοσία αλλά και σε άλλους τομείς, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στον αθλητισμό, στην παιδεία, τον πολιτισμό. Είμαστε μια εταιρεία που μέχρι τώρα δεν επικοινωνούσαμε  καμία απ’ όλες αυτές τις πράξεις..

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα και αυτός είναι ο στόχος μας. Σας ευχαριστώ.»